Tradicijskim kompetencijama do aktivnog građanstva (2014./2015.)
U školskoj godini 2014./2015. KUD „Klas“ u suradnji s Osnovnom školom bana Josipa Jelačića pokreće projekt „Tradicijskim kompetencijama do aktivnog građanstva“ kojeg većim djelom financira Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta. Projekt obuhvaća Građanski odgoj i obrazovanje kroz očuvanje povijesnog, kulturnog i nacionalnog identiteta, te unapređivanje kvalitete života djece i mladih kroz poticanje kreativnosti i prezentiranja tradicijske baštine naše domovine. Projektom se namjerava potaknuti mlade ljude da se aktivno bave izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima u svrhu stjecanja novih znanja i vještina, razvijanje opće kulture, posebice njegovanja izvornih tradicijskih vrijednosti. Na taj način cilj je odgojiti zdrave i aktivne mlade ljude svjesne svog identiteta i tradicijskih vrijednosti svog kraja.
Projekt se provodi kroz nekoliko radionica:
Mjesto provedbe je Osnovna škola bana Josipa Jelačića u Podsusedu, a korisnici su daroviti učenici te škole koji su pokazali osobit interes za tradicijsku kulturu, zatim stariji članovi lokalne zajednice koji bi prezentirali svoje vještine u izradi dijelova narodnih nošnji i raznih uporabnih predmeta s elementima narodne nošnje i izradi autohtonog suvenira – Podsusedske cvjetne košarice. Time bi ostvarili još jedan cilj - povezivanje i međugeneracijsku suradnju – djece/ roditelja/ baka i djedova na istim aktivnostima, te kvalitetno provođenje slobodnog vremena. U 6. mjesecu planiramo napraviti koncert i izložbu kako bi pokazali rezultate rada kroz godinu. Završna prezentacija projekta "Tradicijskim kompetencijama do aktivnog građanstva" održana je 15. lipnja 2015. godine u OŠ bana Josipa Jelačića. Prisutni roditelji, članovi KUD-a „Klas“, djelatnici škole, učenici te ostali bili su oduševljeni prezentacijom. Nadamo se da će aktivnosti planirane za iduću školsku godinu biti prepoznate kao korisne i zanimljive te da će se uz ponovnu financijsku potporu Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta i ostvariti. |
|
|